DLACZEGO TUTAJ JESTEŚ

Stały bywalec
Pozdrawiam wszystkich na forum.

Jestem początkującym - jeżeli tak można nazwać pszczelarzem, ale każdy kiedyś zaczynał.
Kiedyś miałem szansę obcowania z pszczołami, w przeszłości mój dziadek tym się zajmował, miał dużo uli.
No cóż nie wykorzystałem tego.
Może obdarzył mnie genami w tym kierunku ?. - Zobaczymy.

Moje początki są takie, że przygotowałem się teoretycznie i dalej czytam, ale niestety teoria nie równa jest w praktyce.

Próbowałem nawiązać kontakty z pszczelarzami w rejonie tam gdzie mieszkam i pracuję.
Wynik jest raczej ujemny. Podsumowanie tego jest raczej, że nikt nie chce się podzielić z posiadanej wiedzy. Taka jest chyba mentalność tych osób / lecz czy wszystkich ? /.

DO CZEGO ZMIERZAM

Chciałbym zaproponować wszystkim korzystającym z FORUM - zarejestrowanych i tym którzy tu zaglądają - małą SONDĘ w tym zagadnieniu.

1. Dlaczego jesteś na tej stronie.
2. Co Ci się tu podoba.
3. Co chciałbyś tu zmienić, dodać.
3. Czy jesteś wstanie podzielić się z innymi informacjami na temat gospodarki pasiecznej.
4. Czy jesteś pozytywnie nastawiony dla innego pszczelarza i jego osiągnięciach.
5. Inne informacje nie wymienione, a mający związek z tym zagadnieniem.
6. Czy poznamy się lepiej.

Wobec powyższego ja zaczynam pierwszy.

Nie będę ukrywał, że wcześniej wchodziłem na różne forum, szukałem informacji na temat gospodarki pasiecznej. Wybrałem Pszczelarskie Pasieki na Orawie. Dlaczego. Na innych forum osobiście nie do końca podobał mi się tam stosunek odpowiadających dla tych którzy szukali pomocy. Oczywiście to moje odczucie.
Mój wybór był trafny, znalazłem tutaj pomoc i rady. W tej chwili nie zaglądam już na inne strony Forum, nie jest mi to potrzebne, bo znalazłem tutaj wszystko co potrzebuję.